Le Deal du moment : -20%
-20% Récupérateur à eau mural 300 ...
Voir le deal
79 €

Partagez

Règlement de la guilde + histoire

Psaro
Psaro
Messages : 54
Date d'inscription : 04/09/2011
Age : 26
https://guilde-des-lefians.forumgaming.fr
MessageSujet: Règlement de la guilde + histoire Règlement de la guilde + histoire Icon_minitimeSam 10 Sep - 7:45


Règlement dans le jeu
La Guilde des Lefians



I- Les règles

-Chaque membres s'engage a aller du coter du mal.
-Chaque membres devras faire partie de la race "Lefians"
-Tout membres est ennemis au guilde du bien.
-Ne jamais attaquer membre de la guilde sous risque d'être bannis définitivement.
-Ne jamais attaquer un membres du guilde ennemis plus fort que soit-même.
-Tout manque de respect envers ces règles sera sévèrement punis.

II- L'histoire

Dans le monde d'Aliahan, une guilde du mal regroupes des Lefians de n'importe qu'elle classe et niveau, cette guilde a longtemps tyranniser les contées d'Aliahan il y a plusieurs siècle et a fini par sombrer..... Mais depuis quelque temps le plus grand Lefians que le monde ait connus... Psaro, revient en force suivis de tout ses membres pour terminer la conquête de ce monde. Allez-vous nous rejoindre ou vous mesurez a nous ?


Psaro
Psaro
Psaro
Messages : 54
Date d'inscription : 04/09/2011
Age : 26
https://guilde-des-lefians.forumgaming.fr
MessageSujet: Re: Règlement de la guilde + histoire Règlement de la guilde + histoire Icon_minitimeLun 2 Avr - 19:26


Pokémon ********
copyright ® ft. Link III

Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction Introduction...

Caractère & Physique
Le caractère en 10 lignes minimum.
Quid? qui se etiam nunc subsidiis patrimonii aut amicorum liberalitate sustentant, hos perire patiemur? An, si qui frui publico non potuit per hostem, hic tegitur ipsa lege censoria; quem is frui non sinit, qui est, etiamsi non appellatur, hostis, huic ferri auxilium non oportet? Retinete igitur in provincia diutius eum, qui de sociis cum hostibus, de civibus cum sociis faciat pactiones, qui hoc etiam se pluris esse quam collegam putet, quod ille vos tristia voltuque deceperit, ipse numquam se minus quam erat, nequam esse simularit. Piso autem alio quodam modo gloriatur se brevi tempore perfecisse, ne Gabinius unus omnium nequissimus existimaretur.
Le physique en 10 lignes minimum.
Quam quidem partem accusationis admiratus sum et moleste tuli potissimum esse Atratino datam. Neque enim decebat neque aetas illa postulabat neque, id quod animadvertere poteratis, pudor patiebatur optimi adulescentis in tali illum oratione versari. Vellem aliquis ex vobis robustioribus hunc male dicendi locum suscepisset; aliquanto liberius et fortius et magis more nostro refutaremus istam male dicendi licentiam. Tecum, Atratine, agam lenius, quod et pudor tuus moderatur orationi meae et meum erga te parentemque tuum beneficium tueri debeo.

Si j'étais... Je serais...
☞ un animal :
☞ une saison :
☞ une qualité :
☞ un défaut :
☞ un film :
☞ un fantasme :
☞ un personnage célèbre :
☞ un style de musique :
☞ un objet :
☞ une ville :
☞ un métier :
☞ dans une autre vie j'étais :

Histoire
Votre histoire de A à Z en 30 lignes minimum. Vita est illis semper in fuga uxoresque mercenariae conductae ad tempus ex pacto atque, ut sit species matrimonii, dotis nomine futura coniunx hastam et tabernaculum offert marito, post statum diem si id elegerit discessura, et incredibile est quo ardore apud eos in venerem uterque solvitur sexus.

Ideoque fertur neminem aliquando ob haec vel similia poenae addictum oblato de more elogio revocari iussisse, quod inexorabiles quoque principes factitarunt. et exitiale hoc vitium, quod in aliis non numquam intepescit, in illo aetatis progressu effervescebat, obstinatum eius propositum accendente adulatorum cohorte.

Eodem tempore etiam Hymetii praeclarae indolis viri negotium est actitatum, cuius hunc novimus esse textum. cum Africam pro consule regeret Carthaginiensibus victus inopia iam lassatis, ex horreis Romano populo destinatis frumentum dedit, pauloque postea cum provenisset segetum copia, integre sine ulla restituit mora.

Sed maximum est in amicitia parem esse inferiori. Saepe enim excellentiae quaedam sunt, qualis erat Scipionis in nostro, ut ita dicam, grege. Numquam se ille Philo, numquam Rupilio, numquam Mummio anteposuit, numquam inferioris ordinis amicis, Q. vero Maximum fratrem, egregium virum omnino, sibi nequaquam parem, quod is anteibat aetate, tamquam superiorem colebat suosque omnes per se posse esse ampliores volebat.

Eminuit autem inter humilia supergressa iam impotentia fines mediocrium delictorum nefanda Clematii cuiusdam Alexandrini nobilis mors repentina; cuius socrus cum misceri sibi generum, flagrans eius amore, non impetraret, ut ferebatur, per palatii pseudothyrum introducta, oblato pretioso reginae monili id adsecuta est, ut ad Honoratum tum comitem orientis formula missa letali omnino scelere nullo contactus idem Clematius nec hiscere nec loqui permissus occideretur.


Psaro
Psaro
Messages : 54
Date d'inscription : 04/09/2011
Age : 26
https://guilde-des-lefians.forumgaming.fr
MessageSujet: Re: Règlement de la guilde + histoire Règlement de la guilde + histoire Icon_minitimeMar 3 Avr - 19:30

Prénom & Nom

● Citation ●
Vita est illis semper in fuga uxoresque mercenariae conductae ad tempus ex pacto atque, ut sit species matrimonii, dotis nomine futura coniunx hastam et tabernaculum offert marito, post statum diem si id elegerit discessura, et incredibile est quo ardore apud eos in venerem uterque solvitur sexus.
J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime ]J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime J'aime .
Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas Je n'aime pas
● Wanted ●

Libre Réservé Pris

blabla
blabla
blabla
blabla
blabla
blabla
blabla
Code by Jess
Contenu sponsorisé
MessageSujet: Re: Règlement de la guilde + histoire Règlement de la guilde + histoire Icon_minitime


Règlement de la guilde + histoire

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
 :: Votre 1ère catégorie :: Règles-